Donderdag 19 t/m zaterdag 21 oktober 2017 is Carrosserie Elenbaas is aanwezig bij de MobiliteitsRAI, de beurs voor de mobiliteitssector, in RAI Amsterdam. In samenwerking met Lamberet Frankrijk hebben wij een wel heel bijzondere beursaanbieding!
Op het buitenterrein van de MobilitietsRAI kunt u de speciale Lamberet SR2 X-City oplegger bekijken. Deze demonstratie oplegger wordt tijdens de beurs tegen een wel heel scherpe prijs te koop aangeboden. De oplegger is direct leverbaar en zit boordevol opties.
Lamberet SR2 X-city oplegger met 2 gestuurde assen
- Afmetingen: LxBxH = 13.60×2.47×2.60.
- 3000 kg onderschuiflaadklep
- Carrier vector 1950 MT Systeem 2 low-noise koelmachine
- Haldex ABS/EBS met softdocking
- Tweede laadvloer (duplex)
- Te voorzien van een Pharma+ certificaat
- Voorzijde voorzien van licht en lucht connectie`s op schuifframe, makkelijk en veilig aankoppelen
- Achterzijde voorzien van de Lamberet Safe Lights full-LED voor veilig manoeuvreren en laden/lossen
Let op, er is slechts 1 oplegger beschikbaar. Neemt u voor meer informatie contact op met Laurens Elenbaas of bel 0166 – 612 310.
Carrosserie Elenbaas op MobiliteitsRAI 2017
Onze stand is gericht op de laadbakken en opleggers voor zijbelading van Ekeri, Lamberet koel-/vriescarrosserieën en Palfinger kranen. Sinds 2010 zijn wij officieel importeur van Lamberet voor de Nederlandse markt. Wij zijn de enige partij in het land in koel- en vriescarrosseriën en opleggers en Kerstner-bedrijfswagen isolatiekits voor Lambert. Dit voor zowel bestelauto’s als opleggers.
Tijdens de MobiliteitsRAI geven wij u meer informatie over ons nieuwe, innovatieve aanbod en wat Carrosserie Elenbaas hierin voor u kan betekenen. Neem contact met ons op indien u op voorhand een afspraak voor een bezoek aan onze stand wilt maken.
Lamberet opleggers
Lamberet opleggers kenmerken zich door het onverwoestbare RVS achterkader en deurconstructie met ingewerkte sluitingen. De deuren draaien door de dubbelwerkende scharnieren 160 mm van het achterkader af, hierdoor is schade aan de deur haast onmogelijk. Onder het achterkader zijn door Lambert gepatenteerde stootrollen gemonteerd en ter plaatse is het chassis onder 60 graden afgeschoord (naar de langsliggers). Door het gemonteerde stuursysteem is de oplegger niet alleen wendbaar maar verbeterd deze aanmerkelijk de TCO (Total Cost of Ownership) van het volledige voertuig, banden zullen (afhankelijk van het werk) tot wel 3x langer meegaan en doordat het trekkend voertuig minder moeite hoeft te doen om de oplegger door een bocht of over een rotonde te krijgen zal het brandstof verbruik sterk dalen.